2010

OBS!
min kamera har ju gått sönder, så de ända bilderna jag har kommer från facebook, så inte så jätte mycket kommer komma från början av året.


Januari
Många dagar spenderades med Julia och Ellen.
Några jag saknar enormt.






Februari
Linneas tjejmiddag.. Nog den bästa av alla tjejmiddagar jag vart på!
oerhört charmig bild


även många utekvällar, fast inga foton.
På sportlovet var det skidor med familjen i klövsjö och Stockholm med familj, Kusiner, Kajsa och hennes mamma.
Blev även tillsammans med en kille. (dock inte på sportlovet)

Mars
Träningsläger i klubbstugan!


April
Påsklovet spenderades på Brännö med gott folk.
Även ute i Långedrag och i stan, med Jacob & Kajsa!





Saras tjejmiddag


Maj
Friluftdag med skolan


många dagar på brännö.
denna dagen bilden är tagen, var dagen efter den bästa kvällen i hela mitt liv.


Amandas Infylttninsfest


Juni
Skolavslutning & Beachfestivalen..
(sofia har alla bilder, tror de r hon iallafall? ;o )

Kajsas Middag


Linneas inflyttningsfest


Aros cupen
brtyhww4

Åkte med Patriks båt till Brännö där vi mötte upp Serra&Niki.
På vägen hem fick vi dock motorstopp -.-
ntyeujkdykjdryf

Många dagar med Kajsa, Elin och Serra på Ängholmen.
.gub

Midsommar på Brännö med kajsa, elin, niki och tessa
yfuulfy

Spanien med Familjen.
Det tog även slut med min pojkvän.

Juli
Kajsa kom ner och hälsade på 2 veckor.


nrfcc

Augusti
Kom hem och firade Nikis födelsedag.. (det var lite försent, men hon blev glad ändå..hoppas jag?)


Go dag i saltholmen.
Baby I like it

Många dagar på Barcavela!


Nrj in the park.
uyf

September
Skolan började.
Sjukt goa gympalektioner med Niki.


Carro&Nikis tjejmiddag


Träning med bergsprängaren!


Fick våra Macbooks = många egobilder, och flumbilder... även många facerapar.






Regn.
mncfejlnjerböobvsöjortbgrtöjkdf

Oktober
Mycket tid med Tessa.
OP

Hade klassfest, för den gamla klassen.


Jag satt mycket på skype.
Jag blev tillsammans med en kille.
Jag började konfimera mig, men hoppade av.
Bråkade oxå väldigt mycket med alla mina vänner.

November
När alla var borta på konfa lägret, var jag hemma.
Mycket tid med Jacob och Björn.
Tog bl.a ett till håll i örat.


Jag och Kajsa gick på håkan hellström
HELT MAGISKT


Amandas fest


Myskvällar hos Niki


Fotbollsträningar


Jag fyllde år, och mina gulliga kompisar hade fixat en överrasknings grej för mig!




December
Julavslutning, åkte in till stan och handlade saker till Jacobs kylskåp!

Var på "Bloggmiddag"


Var på torget med Sofia, Simon, Jonas och Albin.


Julafton med Kajsa och Jacob.


Bio - hämden.


Helg med tjejorna.


Det tog slut med min andra pojkvän.
Fick reda på att en nära vän ska dö.


Och nu.. Idag.
Sista dagen på året 2010.
Enda dagen då det är 31/12 -2010.
Lite coolt om man tänker efter :)
2010 har väl varit ett helt okej år. MEN 2011.
Det kommer bli UNDERBART!

Har säkert glömt en massa, kommer inte ihåg allt. Fick hjälp av att kolla igen alla bilder från facebook, och de bilder jag har kvar.

Kommentarer
Postat av: Simon Snygging Rudenstam

:D

2010-12-31 @ 01:54:17
URL: http://www.facebook.com
Postat av: ELSA

finfina bilder, tildisen!

gottnytt år på dig!

och jag vet, 2011 kommer bli grymt..!

2010-12-31 @ 02:06:37
URL: http://elsakatarinas.blogg.se/
Postat av: tessaa

ååååh, smexig bild assåååå!

hahaha, vi taggar nästa år gmn :)

loveu <3

2010-12-31 @ 18:05:29
URL: http://teessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0