Bekännelse..?

Nu innan jag ska nanna tänkte jag köra en sån typisk blogg grej ni vet ;)
Dagens bekännelse... fast jag gör den inte på dagen och inte en varje dag... Men ändå!

Jag har nästan alltid ett hjärta på vänster handled.
Vet inte varför det blev så men när jag började sjuan så målade jag ett hjärta där som symboliserade kärleken till en person. Sen varje dag fyllde jag i det och målade nytt när jag duschat och sånt.
Sen när jag "hittade min kärlek" (eller vad man säger) nu i åttan slutade jag med det.
Istället ristade jag i min hy, så det har blivit ett ärr.
Jag har plåster över det rätt ofta, för det känns fel att alla kan se det annars eftersom det är över.
Men igår kom jag på att jag kan börja ha ett hjärta där igen.
Det känns lixom som om jag har det när jag är kär, men inte den som jag är kär i är kär i en tillbaka.
Så jag lixom tog upp det gamla mig och så täcker det även ärret ;)
Så nu har jag återigen ett hjärta på vänster handled.. igen!
HAHA, ni kan tycka jag är hur töntig som helst, men det känns faktiskt bra! Jag gillar det.
Och det får mig att tänka, det lixom symboliserar kärleken. Inte bara att vara kär, utan kärleken till mina vänner, familj och andra!

Det var väll en slags bekännelse eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0