Damn, it feels good!

Godmorgon!
Vaknade för nästan en timme sen. Ovanligt tidigt, i jämförelse med tidigare dagar. Men det är bara bra!

Idag hade jag tänkt ta hand om mitt rum och lite sånt, innan jag drar ut.
Det var såå mysigt igår!
Min syster som inte vart hemma på kanske 2 veckor? var här och vi åt middag tillsammans som vi itne gjort på hur länge som helst.
Sen var det kaffe och julklappsöppning!
Jag fick ett Lisebergs årskort. Wiiie.
Lite modelltävlingar hann jag oxå med och sen ut och träffa vännerna i 5 minuter? ;)
HAHA, orkade ärligt talat inte vara ute mera, så jag gick hem.
Lite segt att mina två systrar fick varsitt wii spel, Just dance och Dance broadway, och vårt wii har gått sönder.
Så nu måste vi laga det innan vi kan inviga dem!

Ingen dans i detta hus än så länge då..
Fast kan ju trösta mig med att jag kan springa som träning ;)

Juste, Igår började alla prata om nyårslöften. Har ni något?

Jag vet inte vad mitt ska va än, men tror det blir att jag ska springa på bandet minst 1 gång i veckan... (iof gör jag det redan, men kan inte hinna mer eftersom det är 2 fotbollsträningar, friskis&svettis, skola och lite fritid oxå )

Låter rätt bra, så kan jag ju springa mer om jag vill :)
Hehe, men nu ska jag fixa lite innan jag tar tag i dagen.
Pussar!



bild från igår... MAN SER MITT HÅÅÅÅÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0