Förlåt för att jag är jag.

Vet inte var jag ska ta vägen.
Jag älskar dig verkligen, du är mitt allt.
Jag har förlorat så jävla mycket på mindre än 2 månader.
Jag känner inte mina bästa vänner längre, jag har knappt träffat min familj, jag har förlorat många vänner.
Men en sak har jag vunnit, jag har vunnit den finaste killen man kan ha.
Men tyvärr har inte han fått samma pris. Jag förtjänar inte dig och du förtjänar inte allt det här.
Förlåt, för allt. Verkligen allt.
Jag älskar dig, men nu är valet ditt..



Kommentarer
Postat av: Elin M

älskling,vi mste prata ngn dag, de va så länge sedan, Tilde,bara så du vet så är allt rätt du gör, även fast det inte känns så. puss loveu

2010-12-08 @ 22:00:17
URL: http://eee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0