Goingarna!

Kvällen har spenderats med Kajsa, Niki & Jacob.
Vi åkte och hyrde film, köpte godis, såg filmen, skrattade, pratade, tog en promenad!
Helt underbart att bara sitta hemma och inte göra något speciellt.
Kändes verkligen som förr, det var alltid bara vi (och patrik ibland) som satt hemma hos någon och dega.
Sen är ju jacob riktigt go! HAHA, vi satt och snacka och helt plötsligt ställer han sig upp och börjar sjunga KARL JOHAN, HEELA DAN, KARL JOHAN, HEELA DAN, KARL JOHAN, VILL JAG VAAA!
HAHA, grymt! Kajsa hann filma lite så jag kanske kan få lägga upp den på bloggen kaaajsa?

Nu ska jag kolla julkalendern som jag missade i morse..
Förresten kollar ni på julkalendern?
Jag har gjort det varje dag, varje år! Det hör till lixom, får till julstömningen!



Kommentarer
Postat av: kasjsa

2010-12-12 @ 13:20:22
Postat av: kajsa

Haha ja visst kan du få det! men hallå det var karl jan inte karl johan ? dööh :)

2010-12-12 @ 13:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0