Goodbye my lover.

För att kunna glömma någon och acceptera hans val måste man släppa han helt.
Det blir enklare att glömma så..
Men det är svårt, jävligt svårt!
Du vill bara se han, höra hans röst, han skratt.
Medan filmerna spelas upp i minnet om och om igen rinner tårarna.
Trodde kärlek var något. Jag vill aldrig bli kär igen, det gör så jväla ont.
Hur fan ska man kunna släppa han som fått dig att må bra? Han som just betytt allt?
Det är fortfarande han som får en att vilja vakna och på morgonen och gå till skolan.
Det kommer vara så föralltid.
Fan, man vill inte verka desperat, men hur fan ska man glömma honom.
Försök bryta kontakten gör inte saken bättre.
Men när man väl har förstört något och sagt farväl kan man inte ta tillbaka det.
Men det kan han?

Fan, jag orkar inte mer nu...
Julen ska fan vara härlig ints såhär..<3

Kommentarer
Postat av: carro

åååh, du är så jävla grym tilde!! När jag läste texten och lyssnade på låten, började ju gråta!! Tilde, allt kommer ordna sig, säg till om det finns något att göra! Jag ställer upp för dig. (L)

2010-12-15 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0