Hiss/Diss

Tänkte köra en liten Hiss och Diss grej.
Funderar att börja med det... och kanske veckans blogg :)

Och den föörsta Hissen här på bloggen går till:

MUSIK!

Vad skulle man göra utan musik? Helt seriöst?
Musik får en att lixom visa känslor, eller aah.. mig iallafall, det är enkelt att gråta ut om man behöver det, men det ör lika enkelt att börja hoppa av glädje.
Att bara lägga sig i sängen och lyssna på musik, eller ställa sig upp och börja dansa till den.
U N D E R B A R T

Dissen går till:

PROV!
Varför har man prov egentligen?
Det räcker väll med läxor?
Jag hade två prov i morse (som resten av klassen), och imorgon har jag omprov i biologi. Som verkligen inte är mitt ämne. Men istället för att plugga har jag varit med Jennie :o
Åhh...
Förresten! Läxor räcker nog inte, lektionerna räcker!
Ska göra 9 ogjorda teknik läxor till imorgon..
FAN


Kommentarer
Postat av: elin

hade du haft en stor j*vla gilla knapp hade jag gillat och sen slutat gilla för att kunna gilla igen! Var tog den knappen vägen??? jag gillar dem knapparna!

2010-12-08 @ 21:58:07
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0