I was born to tell you, I Love You!

Kommit hem efter en kväll med Sofia, Jacob och Agge.
Kollade massa äckliga videos.. mår illa bara när jag tänker på dom.
usch.

Men jag tänkte på en grej. Alla verkar vara så himla uppspelta över nyår.
För mig är det inte ens någon bigdeal.
Visst, det händer bara en gång varje år.. so what?
Det är väll inget speciellt egentligen.
Ett festdygn. Mer?
Är det någon som firar för det nya året?
Men men, även om det inte är något speciellt, ska det ändå firas.
Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig..
Lösögonfransar är det enda hittils.. :o
Men åker förmodligen in t stan imorgon.
Mamma tipsade mig om en affär som ska vara billig och har nu 50% på snygga klänningar så allt kostar typ 150?!
Fet hiss!

Annars åker jag hem till syster min och kollar där :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Hahaha jag misstolkar så mkt jag vill! ;) juste ja, man ska ju ha kakor!! Får baka det! :D vet du!? Jag kommer hem idag :P

2010-12-30 @ 09:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0