Lets drop! yeaah! Come on! Shake, shake!

Nu blir det julbak med systrar och mammi!
Även pynta lite!
Sen kommer kajsa så åker vi vidare in till stan för att kolla in lite julklappar och jag ska köpa en döööösnygg tröja!
Det kommer bild på mina nya jeans sen oxå, och tröjan... om jag köper den :o
Har lite smått beslutångest tyvärr, för snart ärju julafton. MENMEN!
Har även ett nytt simkort så jag ahr inga kontakter längre.
Hade sparat alla nummer på mitt SIM, och det går inte att flytta över!
Så tjejer/killar. Ni som har mitt nummer kan väll skicka ett SMS med ert namn i?
Jag har kvar samma nummer :)

Dagens låt - Shake it by Metro Station
HELT UNDERBAR, lyssnat på den oavbrutet sen jag hörde den för något år sedan kanske?
Bästa låten om man vill bli peppad!
Now if she does like this, will you do it like that?

Now if she does like this, will you do it like that?
Now if she touches like this, will you touch her right back?
Now if she moves like this, will you move her lika that?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0