moget

fan vad irreterad man blir.
ska plugga, bara gå in på datorn och blogga. Klickar in mig på facebook och ser att jag taggats i ett inlägg.
"Tilde Holmqvist och Björn Nalle Holmdahl är det fulaste paret som finns, jävla horor..särskilt tilde hörde att hon knulla med alla".
det är sjukt vad folk ska hålla på. Hora? Knullar med alla?!
Vad fan snackar han om?
Att folk ska vara så uttråkade så dem måste hålla på. Fattar dom inte?
Jag tar faktiskt ändå inte åt mig av det här.
Nästan alla säger att vi passar bra ihop och jag vet väll bäst själv om jag är en hora eller inte? ;)
Men min pojkvän tog åt sig..
Förmodligen var det en facerape för det var flera andra som börjat skriva till mig, och tror inte det är av en slump.
Men man undrar ju vem det är som vill ha kul på min bekostnad..
HAHA, patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0