Ta mig till ett paradis.

vill va mer än din vän, vill att du ska vara min prins.
ska göra allt jag någonsin kan för att göra dig till min.
vill va hon du kan ringa när saker är skit.
jag vill att du ska va killen jag vaknar upp brevid.
för att varje gång jag är med dig, så blir jag varm. det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand och aldrig släppa taget bara va i din närhet, kyssa dig på munnen bara ge dig all min kärlek.
jag bara önska det, jag skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det.
ligger sömnlöst på nätterna bara tänker på dig, oavsett hur lång tid det tar, jag kommer vänta på dig.

för när jag ser dig vill jag va med dig, det bara e så.
jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så.
glömm allt det dumma som jag sagt, det bara e så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0