22/10- jag älskar dig. 22/12- farväl.

Att bara få se dina ögon, och se dig le mot mig.
Det gör min dag. Jag blir så jävla lycklig och glad och jag vill bara krama dig!
Du är så jävla fin va?
jag är helt förälskad i dig, du har fått mig att bli förälskad. men ändå?
visst, man kan sluta älska någon, men inte på en dag?
iförrgår sa du att du saknade mig och älskade mig. sen pussade du mig.
jag var så jävla glad, mådde så himla bra.
men för dig blev allt stelt och fel?
fan.
hur lyckas jag?
jag har blivit kär i den underbaraste och vackraste killen som finns.
och han är inte kär i mig tillbaka.
första gången jag såg honom var han ingen.
sen när jag lärde känna honom var han allt.
han var det ända jag tänkte på.
jag var inte kär i honom, trodde jag.. fram till att han pussade mig i korridoren.
fan vad jag mådde bra! helt underbart.
när han sa att han älskade mig, men inte kunde vara tillsammans med mig åkte jag hem, låste in mig på mitt rum och gick inte ut förrens dagen efter. jag gick till skolan för att träffa dig. men du var inte där?
jag blev jätte orolig, och tänkte åka hem till dig. men visste att du inte ville ha mig där.
sen den dagen vi gjorde slut har jag drömt om dig på natten. 
jag är int emedveten om det men när jag vaknar har jag ett leende på läpparna och jag ser mig dig framför mig.
utom inatt. när jag vaknade låg jag och grät och jag såg dig med en annan. jag tänker inte säga hennes namn, men jag tror du vet själv vem jag tänker på.
och allt jag undrar är tänk om det blir så?
jag blir lämnad själv, förälskad i dig.
och du går i vägen, lycklig med henne. förälskad i henne.
du måste ha gillat henne samtidigt som vi var tillsammans.
eftersom du sa hennes namn det sista du sa innan du somnade.
det var tur att du sov, och inte hörde att jag grät.
jag grät över att det kändes som om du inte älskade mig.
men när jag sen väckte dig, sa du att du älskade mig.
det kändes så rätt då, men förbjudet rätt.
han gillar någon annan, han drömmer om henne, men säger att han älskar mig.
jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket jag älskar honom, men jag finns tyvärr inte med i hans liv längre.
du får stänga av kontakten med mig om du vill, men du måste inte.
för jag vet att du vill. du behöver inte adda mig på facebook, även om jag acceptera.. för jag vt att du inte vill.
men jag vill, och behöver!
du är den enda som fått mig att känna äkta glädje och sorg.
fan, jag älskar dig.
men du älskar inte mig, och då får man leva med det.
tyvärr.
men jag kommer alltid att finnas här, det vet du!
du är speciell och underbar.
jag fick mitt hjärta krossat men byggde upp det igen, med hjälp av ditt förtronde.
men nu?
när det inte finns någon jag kan vända mig till?
vad gör man då?
man försöker få dig som en nära vän?
jag menar, vi är ju så jävla lika, varför skulle vi inte funka som vänner?
snälla. bli min vän!
jag behöver dig.
jag älskar dig, nej.. du älskar inte mig, det spelar ingen roll hur många gånger jag säger att jag älskar dig, det gör ingen nytta. men jag måste. jag måste.
jag sa att jag önskade att jag kunde visa hela världen att du var min.. om du ville bli det.
och du sa att jag skulle vänta ett tag, sen var jag din.
fan heller. du är inte ens kär i mig.
jag vill vill vill, aldrig mer bli kär.
för det finns ingen som du.
true, love, waits.
och jag är förälskad i dig, och därför vet du att jag alltid kommer vänta. föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0