"Det här är bara förfesten, gå ut och fortsätt brinna i natten."

Asså Gud, Jag är fan kär. I Håkan Hellström. Fan vad underbart det var.
Jag har alltid kännt att det var något speciellt med håkans låtar och musik, och jag hade så rätt!
Han var helt fantastisk. Det var sjukt bra. Hur hela publiken stog upp och sjöng till hans låtar och dansade och alla verkade vara så jävla glada! Och Håkan, han såg ju helt klart gladast ut! Det syntes verkligen att han är lycklig när han står där på scenen. Helt underbar kväll, oförglömlig!

HÅKAN HELLSTRÖM ♥

1. Dom där jag kommer från
2. Kom igen Lena
3. Saknad till havs
4. 13
5. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
6. Mitt Gullbergs Kaj paradis
7. Klubbland
8. Jag vet vilken dy hon har varit i
9. Hurricane Gilbert
10. Jag har varit i alla städer
11. Magiskt men tragiskt
12. Shelley
13. Gårdakvarnar och skit
14. Tro och tvivel
15. Ramlar
16. En midsommarnattsdröm
17. Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Extranummer
18. Nu kan du få mig så lätt
19. För en lång, lång tid
20. Känn ingen sorg för mig Göteborg
21. River en vacker dröm
22. Du är snart där
23. Vi två, 17 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0