Hoppas kan man ju alltid göra

Såg just i en kommentar på dennis M's blogg att han håller på att utse en vinnare NU!
resultatet visas imorgon..
Man vet ju inte riktigt hur det går, men hoppas kan man alltid göra :D
Onepiece, gud vad underbart!
Funderar lite på att kanske köpa mig en om jag inte vinner?
Får prata lite med mamma!
Kanske något till my B-day? Hmm.... ;)
Bara att tjata, HAHA!
nej, men nu ska jag bege mig mot sängen alldeles strax.
Har inte hunnit kolla tidningen mamma köpte till mig igår, kanske dags nu?
Iallafall säger vi godnatt nu, och så hör vi imorgon!
PUSSAR :)



bild på mig från i sommras.
Saknar tiden..

Kommentarer
Postat av: seraphine

jag meeed!!;)

åhh, det va så himla myyys och kul. the time of m life!!!!

2010-11-19 @ 10:43:06
URL: http://seraphiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0