jag är inget jag valt, inget jag skulle välja, inget jag kommer välja

Ingen förstår.
Folk säger att dem gör det, men hur kan jag tro på deras ord?
Har dem kännt hur blickarna i ryggen bränner, hört deras viskningar och tagit emot all skit dem sagt.
Hur kan man förstå när man själv aldrig hört just de orden?
Visst, folk får höra andra saker men det blir inte samma sak.
Att varje gång få höra orden emot mig, det är sjukt vad de tar på en inombords.
Jag har inte kännt det förens ett par veckor sen.
Ärligt talat trodde jag inte att jag brydde mig, det gjorde inte dem heller.
Just nu tror säkert många av er att det här handlar om två personer, men vekrligen inte! Dem två är inget!
Hel mitt liv har jag fått de smeknamnen. Sen jag var liten och gick på dagis.
Ni säger att jag ska vara nöjd med mig själv, att jag är perfekt. Fan heller att jag kan vara nöjd med mig själv.
Så fort jag ser mig i spegeln blir jag tårögd.
Har nog aldrig kännt mig såhär nervös, har gått omkring i flera veckor och oroat mig för det som kommer nu.
Jag vill verkligen inte, men vad har man för val?
Att få känna allas blickar på mig än en gång, de dödar mig inombords!
Vet inte riktigt hur jag ska göra just nu...
Men en sak är säker! Jag ska fan gör något åt detta! Det kommer bli jälvgt jobbigt för jag har alltid varit såhär och min kropp är uppbyggd på ett sånt sett. Men jag orkar verkligen inte med era ord längre!
Nu fan är det bestämmt!
Jag ska ändra mig. Rätt sjukt om man tänker efter att dem faktiskt bryter ner en hel person och får den att må så jävla dåligt att den måste ändra på sig.
Jag lovar mig själv även att aldrig säga något till någon som jag vet kommer må dåligt över det!

För det är seriöst helt sjukt att ord kan förstöra en hel människas liv.


Ta inte åt er och kommentera int enågra onödiga kommentarer om att jag ska vara nöjd och allt för då tar jag bort inlägget, för det är inte det som är meningen.

Kommentarer
Postat av: sara

<3

2010-11-18 @ 13:52:36
URL: http://sarahammarqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0