Mys

Har just kommit hem från att ha spenderat kvällen hos Niki.
Vi lagade Spagetti Carbonara och åt tårta :)
Jätte mysigt var det! Perfekt avslut på veckan.
Sen kom Jacob och vi satt och snackade om lite grejer och planerade.
Kan tyvärr inte ta d i bloggen.
Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna och håret.
Lite sånt vardagsshit man gör innan man ska sova ;)
Använder även en peeling för ansiktet. Niveas för typ unga! Jätte bra, den rekomenderar jag verkligen!
Men nu ska jag först lägga fram saker för imon. Sen hinner jag kanske kika in här sen igen.
Så nu måste jag börja, annars kommer jag aldrig hinna..
FAN, skulle egentligen skrivit en bokredovisning idag oxå, men tjatade bort hela tiden.
Aja, nu måste jag stressa.. ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0