Nervös hela dagen...

Som rubriken lyder har jag seriöst var nervös HELA dagen :o
Det började med att vi skulle ha simprov. På morgonen kommer Niki och är as sur för hon fått sin mens i morse och att d var sån jävla osmidig time. Men själv var jag as nöjd över att den inte kommit...
När vi är påväg till vagnen börjar jag få ont i magen och tänker faan, vad nervös jag måste vara nu! (skulle lixom bada... I EN BIKINI! ) sen när vi är i stan och kollar lite så får jag min mens! 2 FUCKING TIMMAR INNAN VI SKA HA SIMPROV! och inte had ejag med mig några tamponger heller, men som tur var hade jag mina underbara vänner!! love ya guys!
Sen i alla fall så simmade jag tillslut efter måånga protester och andra problem. Klarade d även ;)
1000 meter, avklarat :D GÖÖÖTTT!

Jag åker hem och gör varmchoklad som jag såå hade förkänat!!!!
då säger min syster att ska inte du på utvecklingssamtal? FAN! det hade jag glömt!! Blev genast nervös... hade ju inte så jätte bra på biologin på mina omdömen och jag skulle ha det med biologi läraren.. Så än en gång var det bara att möta rädslan ;) HHA... nej men d gick faktiskt bra!

Påväg ut i bilen, säger min mamma lite spontant sådär bara att ja, nu åker vi bara och hämtar sprutan oxå!
Jag bara stannar upp med frågan.. NÄR SKA JAG TA DEN?!
de visar sig att jag ska ta den om en timma...
Och jag som skulle fixa ett friskis kort idag. ÅÅÅÅÅÅHHHHHH!
men nu har jag även tagit den och det gick bra! Skönt att det är avklarat :)

Och som plåster på såren för allt det här så köpte mamma en tidning till mig och vintervit!
TACK MAMMI :)


Kommentarer
Postat av: elsa

naaaw!

goo daag!

härligt att du made it THROUGH!

kraaam

2010-11-17 @ 23:00:36
URL: http://elsaapelsaa.blogg.se/
Postat av: elsa

naaaw!

goo daag!

härligt att du made it THROUGH!

kraaam

2010-11-17 @ 23:01:02
URL: http://elsaapelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0