Onepiece

Var och surfade runt lite på nätet och såg att Amanda lagt ut en länk om att man kunde vinna en onepiece på Dennis M's blogg. Jag har läst hans blogg en del förut men har inte haft tid så bara kollat mina vänners snabbt!
Men när jag ändå nu hade tid över så klickade jag in på hans blogg och anmälde mig!

Jag hoppas verkligen att det går bra!
Vill så gärna ha en sån men de känns lite ovärt att betala en massa för myskläder lixom.
Och en rosa! HAHA. visst kalla mig fjortis om ni vill men jag kör på my self och om ni inte gillar de så kan ni lika gärna inte kommentera alls.
Men ni kan själva oxå gå med i tävlingen, bara ett enkelt klick på länken här under :)
ONEPIECETÄVLINGEN




Hoppas ni håller tummarna för mig nu dåå!

Kommentarer
Postat av: ahmendah AMANDA KORVEN EWA PAOULINA HEDEGÅRD

jag håller tummarna för mig själv! :D



kul förresten att du är med och tävlar för att du såg det på min blogg ;) känner mig lite hedrad faktiskt.. hihi

2010-11-15 @ 21:27:19
URL: http://ahmendah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0