Plugg,Desperate Housewives, Duscha

Kvällens planer, har ioförsig redan pluggat och kollar på DH just nu :)
Trodde inte jag skulle plugga så mycket när jag var hos bJörn, men jag gjorde lite. Hann göra halva texten. Det svåra ämnet tillochmed ;) HAHA, där ser man!
Resten gör jag imorgon! Måste plugga massamassamassa imon! Muntligt i spanska på torsdag.. Härligt, inför hela klassen oxå.. usch, vad jag hatar det!

Tänkte oxå bara säga de tatt jag inte åkte in till Lanvin, kändes ovärt..
Betala 1500:- för en klänning? KNAPPAST! och det är verkligen inte min stil, så jag skulle ändå aldrig använda den, så jag köpte inget därifrån.. allt är ju redan slutsålt :O

Åhh, nu blev jag choklad sugen för jag såg en choklad reklam..
HAHHA, lite by the way där men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0