Ttoowwn

In to thaaaa ttoooowwwwnnn nu då :)
Om en timma.. Ska väcka jacob oxå för han har lovat att följa med mig. TACK BÄÄSTIS ♥
Är faktiskt lite typ nervös... Gilalr inte sånt här.. :o
Men jag SKA göra det, för det kommer bli sjukt snyggt och jag har ju gjort det innan. Det gör ju inte ont, bara själva grejen lixom.
HAHA, nu sitter ni säkert med funderingar på navelpiercing, hårfärgning och sånt, men det kan jag lova. Inget farligt eller big change kommer hända.
Bara en liten grej som jag hopppppppas blir snyggt!
Ja, men nu ska jag Ringa jacob och även försöka få tag i Björn. Så kanske han vill följa med?
Aja, PUSS


INGEN PLATTTONG IDAG (Y)

Kommentarer
Postat av: nea

DET KOMMER BLI RÅÅÅSNYGGT, GUUUD LÅÅCK <3

2010-11-03 @ 13:24:36
URL: http://nealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0