Underbar tanke!

På tisdag börjar vi tio i elva.
Så jag och Kajsa hade en plan att kanske åka in en snaabbis t hm innan på morgonen? ;)
Lanvin släpper ju då så d är något att se fram emot!
Men vet inte riktigt om jag kommer köpa något klädesplagg.
Kanske ett halsband eller ett grymt snyggt läppstift, men jag vet inte!
Men vist var det en grym tanke kajsa kom med :D
Vi får se hur det blir med det. Kanske kan prata med mamma oxå! Fyller ju år på lördag så!
HAHA, men nu ska jag plugga.. tyvärr har jag ingen bok och det är prov imon, men man får ha med sig boken och labrationer och anteckningar och allt, för det är praktiskt.. Vi får hoppas att det går bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

torget uppnar ju 11 va ?:P

2010-11-22 @ 14:47:33
URL: http://nealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0