busigt

Imon kommer min morfar. HAHA
Jag vet, jag låter jääätte töntig som är glad för det, men jag har saknat honom så himla mycket.
Vi träffas typ bara några gånger varje år för han är alltid nere på Sri Lanka i flera månader för att typ hjälpa barn och sånt. Så d blir väll rätt kul.

Det har inte blivit så mycket bloggande, har mycket plugg nu.
Matteprov idag, glömde HELT av det ohc hade därför inte pluggat något. Sedan NO på frdag, har pluggat sönder.
Men annars så är det spanska och sånt som jag ligger efter i.. Fick även idag reda på att jag har IG i gympa för att jag har inte vart med på mer än 2 gympalektioner.. Inte såå rättt...

Men nu ska jag fortsätta plugga..

XOXO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0