I have read hundreds of books about love, yet I do not understand.

Sitter i mitt kök med kajsa just nu, väntar på jacob!
Vi ska ut t stugan och bara hänga och snacka och så.

Igår var jag ju i stan, köpte en jacka, en halsduk och bh.
Det kommer bilder på jackan och halsduken sen.
Även en dagens.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ifall ni har något som ni kanske tycker, som många har dagens tips, dagens erkännande och sådant. Vad tycker ni? Eller mer om vad jag glr eller mindre, mer känslor?
SKRIV

Sen kan ni väll kommentera iallafall även om ni inte har något förslag, för jag skulle vilja veta vilka de är som läser min blogg.


DAGENS
vndkl

Linne - Hm
Stickad kofta - Kajsas, Zara
Cykelbyxor - Cubus
Leggins - Hm
Strumpor - ?

IFRÅN STAN

nvowr

Jacka - Zara
Halsduk - Åhlens


Kommentarer
Postat av: kungen

jag vill gärna att du skriver mer om dina känslor

2010-10-10 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0