SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN ♥

Cola eller fanta?
Cola
Vinter eller sommar?
Sommar
Bästa/sämsta köpet?
Bästa köpet - ingen aning faktiskt.
Sämsta köpet - En jätte ful blus.
Gult eller Blått?
Blått
Kissie eller Foki?
Ingen av dom
Blogg.se eller devote.se?
Jag använder ju blogg.se så.
Favvoaffär?
Olika, älskar fioruccis kläder men handlar ofta på gina tricot och zara.
Planer för framtiden?
Jag har länge velat bli makeupartist, men jag vet inte riktigt. Jag vill gifta mig&få barn, typ en hederlig svennefamilj.. HAHA!
Gillar du din nalle?
Självklart.. Min nalle heter Lowe :D
Vad är det som är så roligt med att spela fotboll?
Själva fotboll är kul och laget är fan underbart!
Skulle du kunna tänka dej att strula med robert pattionson?
Nej, eller kanske.. Men isf bara för att kunna säga d till alla sjuuka twilightfan :D HAHA
Favvo plagg?
Mina jeans!
pojkvän/singel?
Singel

Varför började du blogga?
Mest för att ha något att göra på datan.
Vad använder du för smink,kostar?
Jag andvänder fundation, rouge, mascara och eyeliner.. Kommer inte ihåg vad dom kostar.
Vilka affärer handlar du mest i ?
Gina, Zara, Handlar nästan alla mina skor på scorett.
Vad gör du mest på datan?
Facebook
Favorit musik? Glad? Sorgsen?
En låt som jag typ älskat sen den kom är Love Generation - Love Generation. Annars Only Girl - Rihanna och Magic - Bob, rivers Cuomo
Fullständigt namn?
Tilde Evelina Holmqvist
Födelsedag?
27 November
Favorit bloggare?
Mina vänner.
Favorit plagg?
Mina jeans, dom sitter perfaaaa!
Bästa köp?
Vet inte riktigt.
Sämsta köp?
En jäääätte ful blus!
Ska vi ses snart?
JA, det är klart älsklingelin<3
Vilka bloggar läser du?
Mina kompisars. Sedan även Andreas Wijks och Kenzas.
Är jag bäst?
efter mig, ja :)
Gillar du korvstroganofff?
Mammas gillar jag!
Bästa tipset?
Vet inte riktigt vad du menar, men tipset jag ger dig till allt! Var dig själv och våga vara dig själv!
Tilde... om du och jag skulle resa någonstans, vart skulle vi då?:D
Till något mysigt ställe, med mycket shopping och söta killar :o HAHA, typ PARIS!
Hur många besökare har du om dagen???
Eftersom jag inte reklamerar min blogg så är det bara mina nära och kära som läser den ;) Men mellan 20-25 stycken. Det varierar.
Vad gillar du för glass?
alla typ.. utom choklad och jordgubb.
Är det sant att du är små kär i justin bieber?? hihih ;)
HAHA, njaa...
Vad skulle du välja, äta kaviar och sen dricka juice eller äta glass med rödbetor?
Om jag var tvungen att välja, så blir det glass med rödbetor. HATAR KAVIAR :O
Varför vill du ingenting ??
För jag är cool
Varför stänger du inte av rundgångsljudet på skype ?
För NIKITA REHNBERG är en tönt!
Tycker du att det är najs att lektionen börjar nu?
Nej :)

Vilket är ditt bästa tips?
Kolla över!
Om du hade fått en önskning ,vad hade du önskat dig?
Om det skulle vara något magiskt hade jag typ valt att jag kunde flyga, eller trolla. Men annars att mina nära mår bra ♥
Hur bra är din bästis kajsa , bäst eller bäst?
Sämstis menar du väll? :O
Vda önskar du dig i födelsedags present??
EN IPHONE! Mycket kläder och smink. En ny plattång. Smycken. Sen önskar jag att mitt rum ska vara ommålat då ;) Men d är bara ngt min pappa kan fixa!

Kommentarer
Postat av: niki

hahhaha najjs :) är jag en tönt :( den som sa det den kan va de ! mohahah

2010-10-20 @ 21:36:23
URL: http://barachilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0