Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Sitter och degar..
Har just pluggat men det jag läser kommer in och ut direkt efter.. Jag orkar verkligen inte skolan, det är sämst :(
Men imon har jag sovmorgon :D
Efter skolan ska jag jacob & patte hem t mig och ska vi (jag) städa mitt rum så vi kan sova i stugan sen på natten.
Ska oxå t stan tror jag , om jag hinner! Annars blir det lördag. Ska nog köpa den där jackan från fiorucci iallafall och sedan en blå knokk klocka, och lite kläder och andra smycken och sånt :)

Asså helt seröst! Hade faktiskt inte klarat mig utan musiken i skolan.
Det får mig mycket piggare och allt.
Dagens låtar.










JAG VET, DET ÄR OLIKA STORLEKAR PÅ KLIPPEN, MEN D FÅR FUNKA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0