Det är när jag ser dig som jag saknar dig som mest...

Ja, här sitter jag hemma hos en familj nere i saltholmen är barnvakt åt deras två barn.
Jätte gulliga men lite smått jobbiga oxå. Men nu ligger de båda och sover och jag sitter inne på datorn. Deras föräldrar lär väll komma snart.

Satt just och tänkte på att sisst jag var här var för mindre än en månad sen, och då när jag skulle gå med den yngsta in på hans rum för han skulle sova, var det ljust ute. Och nu, en månad senare ska jag göra exakt samma sak... fast i mörker? Lixom klockan är bara åtta och det känns som om man sitter uppe mitt i natten och skriver. Men det är väll ändå något som hör till vintern, och det är inte vinter! det var bara lite mer en en månad sen man gick i shorts ute och nu har jag redan börjat använda min tjocka dunjacka? Jaja... Jag gillar ju ändå vintern och kylan rätt så mycket. De mysiga kvällarna med tända ljus och brasa. Då är det mysigt med mörker.

Men tillbaka till dagen.. Pratade med några i skolan idag och fick reda på att det var konfa i helgen. Hade helt glömt bort det, så det var bra att jag fick reda på det idag. Men jag känner att vår grupp kommer bli vääldigt uppdelad.... Vi är typ massa tjejer som är med varandra, och sen några killar som hatar alla oss tjejer.. men vi får se hur det blir. Man skulle även ta med sig en sak och skriva ett brev om sig själv, men jag har inte ens börjat med det. VAd ska man ta med sig? Förslag? :) PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

haha tilde det är en kille som hatar oss, och vi är 14 och han är 1 och vi vinner lätt. för han är en uggla! älskar dig

2010-09-30 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0