Felååt

Har inte bloggat på hela veckan. 
D har verkligen varit fullt ös med skolan, och vänner, träningar och fester.
Men jag har ju faktiskt aldrig heller sagt att jag kommer blogga varje dag? eller..?
HAHA, jag blogagr ju bara då jag har tid över, som nu!
.
Ja, veckan har varit sådär. Skola och träningar hela veckan.. PLUGG.... 
Låter de kul...?
Näe, tycker inte jag heller, men igår smällde de!
Niki och Carro hade tjejmiddag för att fira sina 14 år, och gud så kul! 
Det var verkligen längesen, Såå lyckat!
.
Sen idag skulle vi spela första matchen, den förra blev inställd..
Så när vi kommer dit kl 11.45 ( :o) på morgonen säger dem att floda( motståndarlaget) inte kunde...
ROLIGT
Menmen, 2 och en halv timmes träning har väll ingen dött av...
Jätte jobbigt, och efter det har jag bara degat är helt slut fortfarande..
.
.
Men jag nu kommer en bild bomb!
Först 2 outfit bilder från igår. Först skoloutfit och sen nedanför Nikis och Carros tjejmiddag!
Sen även gör jag ett inlägg efter detta med massa bilder från sommras.
PUSS
cvbnxdtgjmzetdfcjzdx
skoloutfit
blus - bikbok
shorts - gamla fr kappahl
strumpor - fanny michelle
stövlar - hunter
jacka - gina tricot
bte4nwesdjwsreth4rstdh
myrkw5skrykjryr
HAHA, vet inte vad jag gör på bilden...
Nikis och Carros tjejmiddag
TILDE:
långärmad tröja - Gina tricot
Linne med spets - Melmelli
Shorts - Gamla fr kappahl
Armband - Fr spanien
KAJSA:
klänning - bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0