FIXAT!

TILDE: Mamma, jag hittade en jacka idag, den är från fiorucci och kostar bara 799!
MAMMA: Jasså, hur ser den ut då?
TILDE: Den är grön, med en flagga på ryggen, fast jag har inte bestämmt mig, det finns en med vingar oxå!
MAMMA: Jaha, men det låter väll fint.
TILDE: Så om jag tar mina barnvaktspengar jag får på onsdag så betalar du resten?
MAMMA: Ja, det lät bra! Men vi får åka och kolla på den i veckan då?
TILDE: Imon? Jag ska ju ändå till stan och köpa present till ellen då?
MAMMA: Vi får se..

SÅÅÅÅ nu är det fixat, snart hänger jackan i min garderob!
Tack mammi ♥



Kommentarer
Postat av: sserrrrrrra

haha, goo taktik! klappat och klart!!

2010-09-28 @ 17:10:32
URL: http://seraphiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0