Sjuk..

Ligger här i Mammas&Pappas säng och har just kollat de senaste 3 avsnitten av kungarna av tylösand.
Har verkligen inget att göra.
Det suger att vara sjuk :(
Men såg att vi hade pizzadeg i kylen, så kanske ska gå ner och göra mat till mig och pappa.
Jag är inte sjuk, uta mer övertrött och frusen..
Men imon ska jag till skolan igen och efter det till stan.
Ska köpa present till min syster och funderar på att köpa lite kläder till henne.
Även kanske köpa en klocka från STUK.
Carro och Niki har varsin i blått och rosa och jag vet inte vilken färg jag vill ha.
Har funderat på vit, men det är roligare med färg..
Aja, vilken färg tycker ni?


vopwrnvle
FINNS I LILA OXÅ..

NÅÅÅÅÅ? :)

Kommentarer
Postat av: niki

vit

2010-09-27 @ 12:29:27
Postat av: tesssaa

gossii,blåå lr vit

puss

2010-09-27 @ 12:43:56
URL: http://teessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0