Bara 17 år, men baby jag är kung i stan.

Godmorgon!
Vaknade runt åtta imorse, helt sjukt med tanke på att det faktiskt är lov..
Men ändå, så vaknade jag då, klädde på mig, käkade frukost och började packa grejer för inatt.
Vet inte riktigt hur länge jag stannar heller, me tror det bara blir en natt.

Men nu ska jag iallfall bara platta håret och sminka mig lite innan jag drar hem till Kajsa och sen vidare till stan och torget.
Det ska bli så himla mysigt ikväll!

Men nu ska jag sätta fart, puusss ♥
tar förmodligen med mig datan ut, och även mitt mobilainternet så vi får hoppas på att det funkar, så hörs vi senare!
Kameran åker oxå med, så bered er på bilder.

Kommentarer
Postat av: Mitt Liv

Var med i Dagens blogg

http://justhewayim.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment



Sorry ifall du inte gillar såna kommentarer !

2011-04-20 @ 11:33:00
URL: http://justhewayim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0