Don't worry, be happy!

Nu var sista kvällen på lovet över och jag måste säga det att det har varit ett riktigt lyckat lov.
Umgåtts med goa personer varje dag!

Fredag; Var hemma hos Jonas med Sofia,Gabriel,Aria & Ludvig.
Lördag; Var med Sofia och sen Aria&Jonas.
Söndag; Var med Simon & Sofia.
Måndag; Var med Philip & Sofia, sen Jacob,Kajsa,Patte,Niki & PH.
Tisdag; Bio med min storasyster!
Onsdag; Brännö med goosigt folk.
Torsdag; Sofia, Jonas & Aria.
Fredag; Sofia, Gabriel, Ludvig & Aria.
Lördag; Sofia, Jonas, Aria och Sofias "kusin".

Söndag;
Imorse började det med att min släkt skulle åka hem, så klockan åtta blev jag väckt av min fyraårige kusin som sa åt mig att det var frukost. Vi käkade och sen efter det och efter att alla fixat sig blev det en fika innan dom åkte.
När dom åkt kom Sofia hem till mig.
Vi fixa oss och sen kom Jonas & aria. Vi drog till skräpviken först och dega i solen. Sen åkte vi till Hemköp, köpte grejer, körde till tångudden och grillade.
HAHHA, tyvärr funkade inte den första grillen eller tändaren vi hade fått tag i så Jonas fick åka och köpa en ny..
höhö, men när allt var klart var det såå värt det.
Hur mysigt som helst, go musik, härligt väder, goa personer och bara allmänt bra!

Efter det åkte vi hem till mig hämtade filt och åkte tillbaka till Skräpviken igen och dega lite till!
Sen drog Jonas hem och jag,Sofia&Aria gick till Sofias altan och satt sedan och snackade tills vi skulle hem.

En riktigt lyckad dag! Dock så hade jag shorts på mig så när jag skulle gå av så brände jag benet på avgasröret så nu har jag världens brännmärke som svider som *** på vaden. Fan..
Men bortsett från edt har allt varit grymt!



Hehe. detta blev ett rätt långt inlägg, så vi gör det ännu längre och lägger in lite bilder.
Dock inte några från min kamera eftersom jag glömt den hos Sofia, men några från telefonen.
Tog oxå en dagens outfit bild, *stolt*.

Nu ska jag snart nanna, godnatt ♥


Söndags.


En dagens outfit från i Lördags. Dock ser man inte shortsen.. -.-


Sen en bild från idag, Aria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0