handens fem fingrar, vaggar dig till ro.

Precis kommit hem från en mysig kväll!
Först var jag och sofia hemma hos mig till typ halv nio då vi träffade Simon & Jonas.
Vi åkte tillbaka till stugan och dega  i någon timme innan vi gick ut.
Då åkte vi till tranered där vi träffade massa olika personer bl.a, Aria, Gabriel, Edvin och massa andra.
Sen åkte sofia hem och vi väntade på att Jonas skulle komma och köra hem mig, så kom han och så åkte jag, han och Aria till Långedrag innan jag kom hem.
Hehe, kort och gott sagt.. :D

HAHA, nej, men nu ska jag sova.
Imorgon sover sofia här, mysigt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment

2011-04-02 @ 17:57:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0