Live like you deserve to live.

Hej blöggen!
Just nu sitter jag på mitt rum och har precis sminkat klart mig.
Mammi gör cesarsallad till mig och efter att jag ätit ska jag dra ut och träffa Sofia&Jonas, förmodligen några till.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Jag vaknade och fixade mig, åkte till skolan en timme tidigare för att vara med sofia, dock var jag ändå där 9.10, men ändå..
Vi degade lite med Jacob & sen Aria.
Hade engelskaredovisning, Matte sen en bambarast, där jag gick med Sofia och köpte joordgubbar & powerking.
Sista lektionen var SO, och sen körde Aria hem mig så jag slapp ta vagnen :D :D :D
Sen kom sofia och hon gick just hem.

Men nu var maten klar, måste dra!
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om tusentals fler besökare?

Dagens blogg - Jag drar FEM vinnare imorgon i min modellblogg!!!



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/april/lordagens-blogg.html#comment



Lycka till!

Kram Bea :)

2011-04-30 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0