Don't know why I'm still searching.

Inte updaterat idag. Vet inte vad jag ska skriva. Det suger.
Nej men idag har jag laddat ner massa musik oxå var jag och köpte skidkläder. dock ingen ny jacka, så måste ha min röda :(
Köpte även träningsbyxor och två koftor.
Åker ju iväg på lördag så jag ska börja packa snart.
Köpa med mig ansiktsmasker och sånt. Det kommer bli bra.
Även fast jag inte kan åka skidor..
Annars har denna dagen varit jävligt deppig. Känner mig bara allmänt ledsen och att jag inte orkar.
Hatar när det blir så...
Ska iallfall försöka må lite bättre genom att ta ett bad och lyssna på min musik.
Så vi hörs säkert senare.

I always have this fear that one day you are going to discover that I'm not as great as you once thought I was.
Then I remember, you have already dicovered that.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att jag älskar din blogg. den är så personlig och fin! :) kommer verkligen alltid fortsätta följa den, och du - fortsätt med det du gör för att de du gör gör du bra, ha en bra dag :) Pussar <3

2011-02-10 @ 14:12:23
URL: http://stinafransson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0