Friluftsdag.

Idag var det ju somsagt skridskor på ruddalen.
Usch, helt onödigt.
Gjorde ingeting.. men ioförsig visste jag redan att de skulle bli så, orkade bara inte sitta hemma (A)
Vi var iallafall där klockan 9 och sen satt jag där med olika folk tills klockan blev tjugo i tolv.
DÅ fick vi gåå!
Jag får ju inte åka skridskor eftersom jag är sjuk,så det var rätt segt.
Men när vi slutat åkte vi till torget och käka.
Åt ju inget på ruddalen, glömde av det helt...
När vi ätit åkte vi hem.
Vi gick av på påvelund och skulle gå till käringberget lyckas jag ramla och få in en flod med vatten i mina uggs, blöta ner mina byxor och skrapa upp hela handen. Fan, hur faaaan lyckas jag?!
Aja, väl hemma spelade jag, niki & Kajsa wii :D
hehe, och när niki gått hem bakade jag och kajsa.
Nu ska jag plugga biologi, har prov på torsdag och harinte varit på en ända lektion.
Fuck, aja. försöka.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0