I just came to say Hello!

Har ingen aning om vad jag ska skriva. ärligt talat. Innan var det mycket enklare för då hade jag ju dagarna, men nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om.
Ni får gärna skriva vad ni tycker och kanske ge mig någon utmaning eller något.. hehe, som jag gjorde till Niki&Carros blogg (a)

Men nu får det bara bli ett inlägg om dagen.
Hade ju NO prov i morse. Det gick sjukt dåligt, men spanskan gick däremot bra...(?) konstigt nog! :D
Annars efter skolan träffade jag jacob&giljam. Vi käkade på barcavela, satt på bryggan, åkte till torget och sen hem.
Nu sitter jag med Kajsa och har precis städat mitt rum.
Väntar på att Niki ska komma hem från sin dans, så vi kan gå hem till henne.
Ska ju sova där inatt så det blir gosigt :)

Och imorgon är det fredag! Yeees! :D efterlängtad.

Ska även bara passa på att säga att jag mår bättre än väntat.
Varit sjukt glad idag, även fast bara tråkiga saker har hänt. (Vafan?)
Aja, känns lite konstigt, men det är bra :D
Hehe.. nu ska jag packa väskan. Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: niki

utmaning:

1. skriv 3000 tecken om varför dragningskraften på jorden är som den är!

2011-02-03 @ 19:32:26
URL: http://barachilla.blogg.se/
Postat av: niki

Nej , jag skojade bara! Jag lovar, men här då:

Lägg ut en bild från varje år sedan du va liten. Alltså, 15 bilder :) En varje dag, alltså har vi en från varje år om femton dagar!



Fattade du ? (du kan gärna ge den tillbaka till oss !!!!!!!!!!!!!

2011-02-03 @ 19:35:24
URL: http://barachilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

duu kan göra en sminkvideo, eller vias hur du fixar dej med smink o hååår ;);););)



eller lägga upp top 10, på dina facorit bilde :D:D:D::D:

2011-02-03 @ 22:46:05
Postat av: carro

de var från mej alltså CARRO-BARACHILLA.BLOGG.SE det som var över :)

2011-02-03 @ 22:46:33
URL: http://barachilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0