I just want to be happy. why is it have to be so hard like this?

Nu pallar jag fan inte mera.
Så fort jag tror det är bra, förvandlas allt till dåligt på bara några sekunder.
Jag har de underbaraste vännerna och en grym familj, men tyvärr känns det som om något saknas.
Jag är inte lycklig.
Jag känner mig bara ensam och tom inombords.
Det spelar inte någon roll att jag har folk runt om kring mig hela tiden, jag känner fortfarande att något fattas.
Jag vet inte vad det är.
Jag orkar inte något längre, jag gråter inte alls lika lätt längre, utan jag blir förbannad.
vafan är det med mig?

Jag saknar det så som det var förut, för bara några månader sen.
Jag saknar dig. Och det jag saknar mest, mig. Jag saknar att kunna veta vad jag själv vill, vad jag tycker.
Jag saknar mitt gamla jag. Jag känner knappt igen mig själv längre.
Men allt har ju förändrats.
Jag är väll inget undantag, tyvär...

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavlingar.html



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-10 @ 15:35:23
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-02-10 @ 16:54:54
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

människor som inte tror på Gud känner så !

är du ateist ?

människor som tror på Gud är lyckliga <3 vi ser livet som en prövning, vi är bara gäster i denna värld. Vi måste vara goda och bra mot varandra <3 KrAmSiSaR <3 tänk på paradiset då kanske du blir glad <3 kram <3

2011-02-10 @ 17:16:33
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0