DAG 03

Mina föräldrar är verkligen bäst.
Nej, men jag älskar dom otroligt mycket, bara det att jag inte visar det.
Vi bråkar hela tiden, men även vi har våra stunder.
Jag och min mamma är mycket tajtare än mig och min pappa tyvärr.
Min mamma och pappa är båda helt svenska. Eller aa, dom har båda 2 svenska föräldrar.
Så jag är oxå svensk!
Hehe :)

Nej, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Min pappa har 5 barn.
5 döttrar*
Och mamma bara 3, Det är jag, och mina 2 riktiga syskon!
Mamma och Pappa är gifta och det är 3dje gången pappa är gift!



Kommentarer
Postat av: Linnea

nej, haha :)

Fan vad skoj att bara ha döttrar och inga söner...:p<3

2011-01-03 @ 03:14:00
URL: http://nealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0