DAG 22

Jag stör mig enormt på folk som inte tänker på andra.
Hur man kan älska någon ena dagen och dagen efter säga att man önskar att man aldrig träffat den.
Fyfan.
Att man bara kan svika någon och sedan se hur personen lider men inte bry sig ett piss.
Varje dag bara gå förbi och se hur personen plågas i blicken och bara skratta.
Skratta med sina vänner, säga till sina vänner hur oduglig personen är och sedan skita i vad han eller hon tycker.
Eller i kärlek. Hur man bara kan dumpa någon så okänsligt.
Ena dagen säga att man älskar någon och dagen efter dumpar man personen och sen hittar man en ny.
Att bara byta ut personer som om du vore ett klädesplagg.
Det stör mig och upprör mig enormt.
Hur tänker man?!
svar; Man tänker inte på någon mer än sig själv. Visst det är bra att följa sitt hjärta men man får ju tänka sig för.

Sedan stör det mig när man vill hjälpa någon, man lägger ner all tid på att tänka på personen, skriva råd och korta texter om att man bryr sig. och får ett k eller ok tillbaka. När man inte visar någon som helst tacksamhet.

Det stör mig att jag inte kan sluta tänka på allt som händer.

Kommentarer
Postat av: elin

Du har nog hur många människor som du skulle vilja prata med före mej, men jag finns för dej...bara så du vet. <3

2011-01-22 @ 10:42:32
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0