Gårkvällen/natten

Igår när klockan var 15 minuter över tolv ringde niki och sa att hon var hemma om kanske 40 minuter!
Jag och kajsa tog en pulka med oss och gick hem till henne.
Vi satt utanför henens hus i mer än en timme.
Tillslut kom dom och då hoppade vi fram och skrek VÄLKOMMEN HEEEM!
Vi tvingade med oss Niki hem till oss.. HAHA, jag gick ut i förväg och la fram pulkan, då gick jag in och sa att taxin var här. Niki fick typ värsta stressen och trodde vi beställt taxi, så kom hon ut och där låg en pulka...
HAHHAHAHAHAHH.
iallafall när vi kom hem till mig så hade vi hängt upp en välkommen hem skylt och ställt fram bullar och mjölk!
typiskt svenskt you know ;)
Hehe!
Sen gick vi och la oss, klcokan var då typ halv fyra.
I morse vaknade vi för 2 timmar sen och dom har just gått, och kommer strax tillbaka.

Så nu ska jag hoppa in i duschen innan vi kommer på vad vi ska göra!


GAAAAMMAL BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0