How am I supposed to breathe with no air?

Var med Jennie idag, grymt längesedan så det var mys!
Vi gick i stan lite och käkade thai.
Nu måste jag egentligen plugga spanska, läsa So, plugga matte och lite svenska, men har glömt typ allt i skolan.
Såå får typ plugga sönder denna veckan istället.
Imorgon ska jag förmodligen in till stan efter skolan, inte riktigt säkert.. :o
Aja, nu ska jag försöka få något gjort :)
Puss ♥

6w5rujrs6tftgh.rslkdngfvöeiarsh-bgaeräios-dghubenr-dixhgubenrjklsdivjfhuiertfksdhujncixuhviv

huhunjknniufijkcvbidfjghbyevnösorlfughbejlrsd,bvyifx

kommer ni ihåg?

Kommentarer
Postat av: niki

nej du vet, jag minns inte!

Fan va jag vill tillbaka, och speciellt till den kvällen du vet som vi alltid pratar om, den va så sjukt perfekt!

2011-01-24 @ 07:38:01
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0