Svar på frågestund!

favorit känsla?
lyckligt kär.
du mår som bäst när?
alla runt mig är glada!
bästa tipset?
våga vara dig själv!
favorit plagget?
vet inte riktigt. men måste säga mina jeans, dom kan jag ha till allt!
din snyggaste färg som nagellack ?
svart&silver.
varje tjej bör äga...?
en god parfym!
vilken hår färg vill du ha?
på vintern vill jag ha mörkbrunt, på sommaren vill jag ha ljusbrunt med blonda slingor!
Vad gillar du mest med dig själv?
min ögonfärg.
vad ska bli dina nya vanor/löften detta året?
Träna oftare.
gillar du majs?
Ja.
dansar du ofta när du är själv?
Det beror på vilket humör jag är på.
gillar du ärtpure med bruna bönor?
noo way!
katt/hund

hund
Bulle/godis
godis
kompisar/familj
kompisar och familj
shorts/jeans
shorts
håkan/pink
håkan
juicy coture/ marc by marc jacobs
beror på, men jag älskar ju juicys mjukisdräkter, men marc jacobs har så snygga accessoarer.
aa, det beror nog på vad jag vill ha!
örhängen/armband
armband
ngn du kan lita på?
Mina vänner!
tror du på kärlek vid första ögonblick?
ja, eller kanske inte vid första ögonkastet men att man kan bli kär fort!
gossip girl eller desperata hemma fruar?
desperata hemma fruar! fast gossip girl är oxå att älska!
7:an eller 8:an ?
8:an helt klart!
fjortis eller emo?
emo är ju folk som skadar sig själva, så hellre fjortis än emo.
om någon kysste dig på stan vad skulle du göra då?
skrattat..? HAHAH
vad tycker du om nya påvelunds skolan?
skolan funkar väll, men man går ju där för att alla ens vänner går där.
röka eller snusa?
inget utav de!
dina favvo skor?
kan inte bestämma mig.
favvo jacka?
min gröna jacka från zara!
iphone eller sonyericsson?
iphone!
kisse eller kenza?
kenza
vad skulle du kunna tänka dig att bli när du blir stor?
jag skulle vilja jobba med något inom smink och hår och sånt, med tanke på att jag tycker det är så kul att hålla på att typ sminka andra och sånt.. (a)
om du var tvungen att välja mellan sopgubbe eller strippa vad skulle du valt då?
sopgubbe.
Gillar du sara hammarqvist!?
jag gillar sara hammarqvist!
är sara hammarqvist söt?
jaaa
hur länge har du känt sara hammaqvist!?
sen jag började i sjuan
vad gillar du hos sara hammarqvist?!
att man kan lita på henne!
vad tänker du på när dy hör namnet sara hammarqvist!
d-go
och hur ser ditt rum ut?
mitt rum ser.... stökigt ut?
bästa minnen, topp 3?
ängholmen.
min födelsedag.
nyår.
tror du på ödet?
ja, det gör jag!
favorit plagg?
vet inte riktigt. men måste säga mina jeans, dom kan jag ha till allt!
favoritblogg?
alla kompisarnas!
Duvet sånna där saker som man hänger kläder på på sommaren i trädgården ?
nej, jag vet inte..? :o
Är de ok ifall man har gjort sönder de någon gång med en rosa filt och filmen night and day?
Ja, det är okej!
Gjorde nämligen de i förr går och vill se om du tycker de e coolt eller så?

Ja, ELIN MANDORF, det är coolt!
Bästa filmtipset?
vet faktiskt inte..?
men jag gillade the last song.. eller aa, jag såg inte klart hela men jag såg mer än halva och den verkade bra!
vilka namn tycker du är finast?
jag kan inte säga vilka jag tycker är finast, men jag skulle väldigt gärna heta victoria eller mikaela. gillar långa namn!
vad äter du helst?
jag vet inte.. det beror vad jag är sugen på?
bästa konserten du varit på?
Håkan hellström, helt magiskt!
Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat i snart ett år. Men jag avslutade bloggen i några månader innan jag började igen, så jag har haft bloggen i ett år, men bloggat i kanske 10 månader. har dock rensat arkivet!
Varför började du blogga?
Det var några av mina kompisar som bloggade, och jag tycker om att skriva av mig. Och bloggen är det perfekta stället!
Om du skulle beskriva din blogg med 3 ord, vilka?
Min. Känslor. Vardag.
Vad använder du för smink?
Jag använder dagligen;
Fundation - Loreal
Brun rouge - ?
Mascara - Maybeline
Eye liner - Isa dora eller en jag köpte i Spanien.
Har du några piercingar eller tatueringar? Var, och varför just där?
Jag har hål i båda öronen med ett extra i det vänstra.
Sen vill jag gärna ha tungpiercing och navelpiercing och en tatuering bakom örat.
Men med det får vi se hur det blir! Mamma har funderat på det, men man vet ju aldrig hur det blir!



Kommentarer
Postat av: sara hammarqvist!!

haha (a) <3 <3

2011-01-16 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0