Tidsfördriv.

13 HAR DU:
Ett förhållande: nej..
En bästa vän: ja!
Haft ett seriöst förhållande: jag tycker det, men man vet ju aldrig hur den andra tycker.
Dejtat en av dina bästa kompisar: nja..
Blivit kär vid första ögonkastet: nej, inte första ögonkastet kanske men första gången vi träffats.
Fått ditt hjärta krossat: ja..
Haft ett one night stand: nej.
Skrikit åt en lärare: HAHA, ja.
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja..
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: det är väll alla? ;)
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja.
Några husdjur: ja.
Hamnat på polisstation: nope!

12 DAGENS:
Klädsel: Jeans, linne, oversize tröja, trosor, bh, strumpor!
Hår: brunt
Låt: Captain Jack
Vill ha: En kväll med några saknade som jag inte träffat på ett tag.
Sjuka: Min dröm! :o
Drog: Herrljunga cider!
Saknad: Niki.
Köp: inte köpt något!
Godis: inte ätit någon godis!
Attityd: Ångest för att lovet snart är slut och över att jag bara har några månader kvar att spendera med flera vänner!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: VAD ÄR KLOCKAN?!

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Kajsa.
Kärlek: Som jag skrev på DAG02, första killen var ju axel, men det räknas inte! klicka här om ni vill läsa inlägget.
Husdjur: Hund, som tyvärr dog när jag var 10 dagar gammal.
Semester: Kanarie Öarna
Jobb: Barnvakt?
Köpta skiva: ...?
Riktiga kärlek: Björn
Konsert: NRJ in the park om den räknas, annars Håkan Hellström!
Fylla: ...

10 SENASTE:
Personen som sms:ade mig: Jacob
Personen som du kramade: pappa.
som ringde dig: Kajsa.
Personen som du ringde: Patrik.
Personen du sa 'jag älskar dig' till: vet inte.
Alkoholdrycken: ingen aning :o
Bilfärd: Det var längesen jag åkte bil... faktiskt!
Filmen du såg: Rally brudar.
Gången du grät: Inatt                                            
Måltiden: Mamma's pizza.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: kanske.
Våga hoppa bungyjump: kanske.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ja?                                             
Kalla dig själv lycklig: ibland.
Hellre ta bilden än vara med på den: Ja!
Kunna gråta över en kille: Ja.
Kunna gråta över en tjej: kompis, ja.
Ljuga för någon: Ja..
Kunna springa 50mil: aldrig!

8 VAD:
Gör du just nu: Är inne på datan?
Ska du göra imorgon: ingen aning!
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Gör det bästa av situationen!
Har du med dig in på bion: popcorn..? (a)
Är det för färg på dina byxor: Jeans, blå.
Är det för väder hos dig just nu: Snö!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Hans ansikte och hans längd! Om han är social eller blyg.
Skulle du göra om du vann på lotto: resa, shoppa, äta, leva helt enkelt ;)


7 SAKER DU HAR PÅ DIG
Bh
Trosor
Jeans
Linne
Tröja
Strumpa 1
Strumpa 2


6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror på.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja..
Luvtröjor: ja?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Vill både ha tatuering och piercing! Tatuering vill jag ha något diskret bakom örat, eller på vristen eller något. Och piercing vill jag ha i navel, tunga och ett till i varje öra, så jag får 3 i ena och 2 i andra! Även en piercing längst upp på örat!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Det beror på!

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: det beror på! På morgonen hatar jag uppgång, och på varma sommarkvällar hatar jag när solen försvinner och det blir kallt!
Sommar eller vinter: sommar!
Vilken ålder har varit bäst: 14, eller jag har bara varit 14 i 2 månader.. inte ens det? Men det har varit många nackdelar, men fördelarna har varit bättre än någonsin!
Kyssar eller kramar: det beror väll på med vem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0