everyone has a story to tell.

Godmorgon!
Har stått och fixat mig och sånt i typ en timme nu, så ska snart dra mig mot stan.
Måste köpa saker inför Spanien!
Kajsa följer med mig in så kommer vi oxå ta en sväng förbi cafet där elin jobbar idag, mysigt!

Nu väntar jag på att kajsa ska komma hit så hon kan byta om så att vi kan dra.
Jag är uttråkad och har verkligen inget att göra bortsett från att städa mitt rum. fan.

Ikväll ska jag äta middag med familjen+ farmor&farfar. Det är ju sista dagen vi hela "familjen" kan äta tillsammans innan mamma,pappa,ellen&vilma drar till spanien två veckor innan mig, så jag tror det blir mysigt!

Ska ta bilder ikväll oxå så det kommer säkert komma några fina familyyypiiccss på bloggen sen ;) höhö, nej men jag kommer sakna dom när dom åker..
Aja, nu tror jag det knackade på dörren, så kajsis är här!

puss vi hörs senare ♥♥♥



BTW, GRYMT SUGEN PÅ NY DESIGN. FÖRSÖKER HITTA TID ATT GÖRA EN NY MEN VI FÅR SE HUR DET BLIR MED DET. :)

Kommentarer
Postat av: mcdonald

hon knackade inte ,jag såg det faktiskt,...så du trodde fel ,daaah

2011-06-18 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0