Just let it go, don't let it bring you down.

Vaknade upp imorse hemma hos kajsa, förbannad som fan för att klockan var 11 när den ska vara tio.
Vi går sedan upp iallafall, degar hos henne tills jacob ringer och snäll som han är ska han hämta mig och köra hem mig. (han förstörde min kära cykel igår, och jag är ju inte 15 än..) Så på tio minuter klar jag på mig och lyckas hitta en hjälm i Kajsas hus.
Sen åker vi ut till Saltholmen snabbt innan han kör hem mig.
OCh nu har jag suttit och pluggat sen jag kom hem. Flitigt!

Vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-03-27 @ 16:43:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0