You say I'm so cute, I should fall in love with you.

Hej, kom precis hem från kajsa!
Var där och hämtade lite kläder och chillade lite.

Idag var en grymt mysig dag på stan med mina grymma tjejer!
Vi var och fikade hos Serra där hon praoar, och det var helt sjukt hur gott det var!
Jag som itne hade ätit något till lunch, tog en macka och det var såå gott.
Sen var det snyggt oxå, och dom hade de snyggaste drickorna ever! HAHA.
Jaja, efter att Serra hade slutat drog vi oss in mot stan och kollade lite affärer, tog en kaffe/smoothie på espresso house och bara hade det allmänt bra!
Jag fick köpt en sak idag på stan, en ring från indiska. helt vanlig, silvrig 50;-, annars beställde jag även ett par örhängen av ELINPKDESIGN.BLOGG.SE, och jag får dom redan imorgon!!!! kostar 60;-

Nu ska jag snart tvätta bort sminket och annat nödvändigt innan jag nannar sött, för imorgon börjar jag halv nio, istället för tio i tio, pga henkunskap.

vi hörs ♥


Världens goaste!


Åh, underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0