That's the way!

HAHA, sitter och skrattar irl!
Kollade igenom massa bilder på familjen och guuud!
Vi är inte normala.
Vet inte varför, men varje gång min syster är hemma blir alla helt speedade och vi tar massa mongo kort!
Som brukar hamna på facebook tillslut. Och då vidare till bloggen kanske? ;)
HAHA!
Nej men man börjar ju undra vad det är för fel på oss?
Fast iof, så är väll alla familjer, någon gång ibland.
Aja, jag gillar våra stunder vi har iallfall ;) Livet blir lite roligare!

Idag ska jag nog träffa lite goa vänner eller så tar jag vagnen in till stan och åker hem till min systers lägenhet.
Behöver en nyårs outfit, kanske kolla hennes garderob?
Hon har ju varit underhållningschef så hon har ju en del snygga klänningar! :)
Vi får se!




Årets julkort!
HAHAHAHAHAHA, vad gör vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0