fan

Du är fan allt, jag älskar dig så jävla mycket, men du ser inte det.
Du ser bara allt dåligt. Vad ska jag göra?
Jag har förlorat två underbara personer.
Dem jag älskar mest i hela världen.
Fan, asså jag vet att detta bara låter som något jävla fjortissnack, men jag älskade verkligen dig. Jag har aldrig varit så här jävla kär. Den gången du pussade mig i korridoren, fan, jag kunde inte koncentrera mig på lektionerna, jag var så jävla lycklig.. Men vad händer nu?
Jag orkar inte mer, vad betyder det?
Fan vad patetisk jag knner mig, sitter hemma hos min kompis och lipar sönder. Men jag kan fan inte göra ngt mer. Jag vill bara känna dina armar om mig. FAN! Jag har förstört allting. Allt som betytt något har jag kastat iväg på bara en vecka. Orkar inget just nu. Jag ska nog gå hem nu.
Det blir nog inget mer bloggande idag. ♥
VAD FAN HÄNDER NU?!

Kommentarer
Postat av: nea

Om han inte behandlar dig som du ska bli behandlad förkänar han inte dig <3

call mme if you want t talaaaaalk

2010-11-03 @ 21:04:37
URL: http://nealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0