Långsam?

HAHA, pratade med kajsa förut..
Hon sa att hon skulle bara kolla en grej på datan och sedan fixa sig sen kommer hon...
Då satt jag i handduk och hade precis kommit ur duschen.
sen dess har jag
• Fönat håret
• Plattat håret
• Smörjt in migmed bodylotion
• Bytt om ett antal gånger
• Fixat håret
• Pratat i telefon
• Kollat alla mina söta kompisars bloggar ;)
• Facebook
• Smsat en massa!
• Börjat sminka mig
• Fixat ny musik
• Och nu sitter jag och skriver här..
ASSÅ HELT SERIÖST VAD SYSSLAR HON MED?! :O

Så ni..(jacob) som alltid klagar på att jag är långsam, Kajsa ska vi inte ens tala om..

Kommentarer
Postat av: ahmendah AMANDA KORVEN EWA PAOULINA HEDEGÅRD

hahahaha, braaa! :D fan vad skön

2010-11-14 @ 12:09:47
URL: http://ahmendah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0