Sunday... Again

Ännu en bortkastad söndag.
Har legat frmaför datan och lyssnat på musik och kollat lite på nätet.
Men mest har jag bara legat och lyssnat på musik och inte gjort något :o
Funderar på att göra en ny blogg, som "designblogg" som är låst, där jag kan fixa min design helt och hållet och sedan kopiera in den på min blogg. Vill ha en lite mer seriös blogg.
Kommer även börja lägga in bilder som jag antigen bara tycker är snygga eller som har någon betydelse.
Egna bilder och bilder från nätet.
Det blir kanske några av pappas bilder oxå.
Låter det bra?
Har kollat lite på hans bilder, idag på nätet.
Har faktiskt hittat några som jag verkligen gillar. Dem kommer fömodligen upp snart!
Annars hittade jag denna, Jag vet inte vad det är med den, men jag bara älskar den!



Fan vad jag älskar deras hår ! Har börjat gilla låångt, typ rufsigt, själv fallet hår.
Funderar på att klippa mig så?
Ska nämligen klippa mig om några veckor. HUr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0